.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداران مازندران مکلف به لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها شدند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران، گفت: به منظور کاهش خسارات در بارندگی و سیلاب شهرداران مکلف به لایروبی رودخانه‌ها، نهرها و مسیل‌ها شدند.

به گزارش شمال نیوز،علی اصغر احمدی در حاشیه بازدید از روند لایروبی رودخانه‌های سطح شهر رویان اظهار کرد: براساس دستورالعمل شهرداران مکلف و موظف به لایروبی انهار، رودخانه‌ها و مسیل‌ها هستند و بازدید امروز از روند این لایروبی‌ها است.

وی افزود: در بیشتر شهرها از جمله رویان لایروبی‌ها شروع شده است اگر چه قبل از بحران اخیر نیز شهرداری رویان اقداماتی داشت که سبب شد تا میزان خسارات کمتر باشد.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران، تصریح کرد: رودخانه‌ها ریه هستند و باید بر اساس روند آورده‌ها و به نسبت ماهیت آنها روند لایروبی و پاکسازی ادامه داشته باشد.

این مسؤول از اختصاص 5 میلیارد ریال به منظور لایروبی رودخانه‌های رویان خبر داد و افزود: برای دیواره‌سازی نیز رقم اعتباری در حال تامین و ابلاغ است.

احمدی در باره پرداخت خسارات به آسیب‌دیدگان از سیل اخیر مازندران و رویان نیز اظهار کرد: براساس فرم تکمیل شده از سوی بنیاد مسکن و برآورد خسارت به ویژه به واحدهای مسکونی به نسبت متفاوت تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی گفت: تسهیلات بلاعوض نیز بر اساس فرم تائید شده بنیاد مسکن و در صورت مستحق بودن برابر فرم ارسالی به آنان تعلق می‌گیرد.

شهردار رویان نیز در این گفت‌وگو اظهار گفت: بازدید مدیرکل مدیریت بحران از روند لایروبی انهار و رودخانه‌های سطح شهر رویان با هدف تخصیص اعتبار لازم انجام شد که در صورت تامین و تحقق اعتبارات مورد نیاز علاوه بر لایروبی کار ایجاد دیواره حفاظتی از ابتدای رودخانه حاشیه مسجد جامع رویان معروف به آقا کیله نیز آغاز و انجام می‌شود.

احمد توکلی افزود: در بازدید از پل آب‌نمای سبزه رود نیز مقرر شد اعتبارات لازم از استان تخصیص پیدا کند تا پل روگذر حدفاصل خیابان مسجد جامع و سبزه رود شرقی احداث شود.

وی از تخصیص 400 میلیون تومان اعتبار لایروبی انهار در مرحله نخست به شهرداری رویان خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی از جمله لایروبی‌ها و احداث پل و ... به منظور آسایش و رفاه شهروندان و مجاوران و ساکنان انجام می‌گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.